آخرین اخبار
کد مطلب: 80694
شر پيامک‌هاي تبليغاتي کم مي‌شود!
تاریخ انتشار : 1393/06/25 16:28:26
نمایش : 2138
کميسيون عالي ارتقاي محتواي مرکز ملي فضاي مجازي آيين نامه ساماندهي پيامکهاي انبوه تبليغاتي و پيامک‌هاي خدمات ارزش افزوده را پس از برگزاري جلسات کارشناسي فشرده تصويب کرد.

به گزارش سلام لردگان،

مرکز ملي فضاي مجازي اعلام کرد که در اين آيين نامه چگونگي نظارت بر ارسال پيامک‌هاي انبوه تبليغاتي و پيامک هاي خدمات ارزش افزوده و ضوابط فعاليت اپراتورها و زير مجموعه هاي آن اعم از فراهم کننده و تجميع کننده محتوا تعيين شده است.

همچنين کميسيون عالي ارتقاي محتواي مرکز ملي فضاي مجازي شرايط ارايه دهندگان خدمات پيامک ارزش افزوده و پيامکهاي انبوه تبليغاتي را در اين آيين نامه تشريح کرده که براي نهادها و سازمانهاي مرتبط ابلاغ خواهد شد.

اين آيين نامه براساس مشکلات مطرح شده در ارسال و دريافت اين پيامکها اعم از محتواي آنها، نامشخص بودن مرجع ارسال و نقش اپراتورها در ارسال و دريافت پيامکها، به تصويب رسيده است.

همچنين بر اساس آن، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي موظف شده است تا کارگروهي براي نظارت بر ارسال و تبادل پيامکهاي انبوه تبليغاتي و پيامکهاي ارزش افزوده با حضور نمايندگاني از مرکز ملي فضاي مجازي، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي، نيروي انتظامي، وزارت اطلاعات، سازمان تبليغات اسلامي، دادستان کل کشور، ستاد کل نيروهاي مسلح، شوراي عالي انقلاب فرهنگي و کميسيون فرهنگي مجلس شوراي اسلامي تشکيل دهد.

فرهنگ نيوز

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس